jobbigt läge'

hallå !
Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera nu men jag har haft så jäkla mycket skolarbete så det finns inte!
Och jag är fortfarande inte klar !:O
Igår satt jag från 5 till 10 för att göra klart ett arbete med hemkunskapen! förjävligt :O
Idag har tiden gått väldigt snabbt och det är fredag imorgon :D
Jag håller på att sy en pälsväst i skolan som jag nästan klar med , ska bara sy dit ett band man knyter med!
kommer upp en bild när den e klar :D
nu har jag bara lust att krypa ner i sängen med datorn och se på true blood men jag e ju inte klar med det förbannade arbetet som ska lämnas in imorgon!:(
så nu får jag sätta igång!
MEN....
en vecka kvar tills jag blir 15 jävla år , förfan! ;D
Gött !
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0