Får jag sova hos någon?(A)

dagen har jag spenderat på gymnasieskolor , Först var jag på katedral skolan , med inriktning idrott - möjligtvis ridning, men det ska jag inte välja ! Trivs inte så bra på skolan , visst det kan jag inte bedöma nu men det kändes inte rätt!
Efter det var jag på kungsmad inriktning Frisör , och det kändes helt rätt! Men skolan är ju sådär! Så..
jag har bestämt mig , John Bauer skolan med inriktning Frisör!(:
Sen vill jag jobba på flygplats också! Språk är ju roligt men tiderna(när jag jobbar där) blir nog lite jobbiga , jobba på natten och sånt! Sen har jag tänkt reseledare i ett annat land , Det skulle vara HELT SUVERÄNT! hur coolt som helst ,
men man tjänar ju inte så mycket på det?! Men kul att vara iett annat land och träffa folk.
Usch , nu är det så att min pappa och hans arbetskamrater skulle överraska deras jobbkompis för han fyller år. Och han hade ingen aning att dem skulle komma hem till honom , så de bestämde att de skulle åka till hans hus kl 10 på kvällen med whiskey och smörgåstårta HAHAH jävla ideér , JAG VET !!! Och fira &sånt.
Men när dem kom dit , då var det ingen hemma hos honom !
Och gissa vad som händer då ,
då ringer telefonen här hemma , och det är pappa.
Han var inte hemma , otur....Så vi kommer hem till oss !!! Fatta panik jag får ,
jag ska ju sova och köket är ju alldeles utanför dörren!
Så nu sitter dem här och jag e på mitt rum :S
Kommer bli en hemsk natt!
fyfan
Hoppas ni andra får en bra kväll/natt! ;P
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0