älgsafariii :P

shuuhuu(:
Varit i elmedal , trevligt och träffa släkten!(A) hehe ...
morfar och jag bestämde oss för att åka ut i skogen för han skulle visa mig massa älgtorn dem sitter i när de jagar han och hans kompisar , haha ,
så vi åkte ut , och då fick vi syn på ett rådjur , fint ! (:
sen körde vi lite till och då sa jag bara , fan vad häftigt att få se en älg typ skit nära ? skit stora djur ju!
Och precis då kanske 3 sek efter jag sagt det skriker jag till och pekar mot ett träd 50 m bort . Då står det en fullvuxen jävla älg , hahahah jag fick panik och skrek och hade mig , och han, han har ju typ sett älgar hela sitt liv så han brydde sig inte medans jag tyckte det var skit coolt , liksom , skryta med HAHAHA xD
och då körde vi en bit till , då fick morfar tvärstanna för det sprang över en annan älg på vägen ! 10 m från bilen !
HAHAHAHA detta kunde ju inte bli bättre ! så körde vi en bit till  , då kom vi till en äng och där får vi se en älghona ! (de andra 2 vaa hanar) då sitter jag där och mumlar , aww vad fin så morfar tycker jag e dum i huvet hahah han tittar på mig konstigt , så kör vi en bit till , då kommer det en liten kalv , fyfaan vad söt alltså! CHOCK !! ;D hahaha
sån tur , fan !
sen på vägen hem , då kör vi , då får jag se ett litet rådjur till ! men det e fan inte enda som tror på mig , då börjar mamma och pappa mumlaa grejer om att , jaa morfar skulle inte ha tagit med henne ut i skogen och sånt , som att jag inbillar mig att jag ser älgar och sånt HAHAHA xD
men det vaa ett rådjur jue  ! :O
tips ! om ni vill se älgar , åk till åseda(: hahaha!
om nu ni tror på miig ;)
kvällen ska spenderas med Jesper och Martin , hitta på något kul ! ;D
ha det bra !
puss <3 ;)
..... har just nu inga bilder men det kommer ! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0