it was a saturday night ...

tröja- ginatricot , linne-ginatricot , jeanslegging-Vila, skor.H&M ,

Idag hade jag på mig mina nya kläder som jag är fullkomligt förälskad i .
, soo Great !
igår hände lite grejer som inte var så jätte bra, men det var verkligen hur kul som helst,
..förutom det alltså.. :P

och Idag vaknade jag vid 12-tiden med världens huvudvärk, har fasen alltid ont i huvudet !
wellwell, åt glass till frukost HAHA nyttig som jag är , sen åkte jag och min bror till mediamarkt för
han skulle titta på någon grej, sen åkte vi ner till stan och gick runt, men det var tråkiigt ,
så vi åkte hem igen  :P
sen har det varit lugnt,
nu ikväll har jag tittat på film, Marie antoinette och Shes the man, seegt som fan men jaja ...
nu är det exakt 15 minuter kvar tills mitt gratis sms går ut, så det blir till & fylla på imorgon igen (:
nu ska jag se på tv, seg som jag är ;D
puss !

Mina älskade tygskor från H&M ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0