torsdaG !!

''
tröja - ginatricot , jeansleggings -Aima

idag vaknade jag upp med mariina - kan ju inte bli bättre !
duschade och åt frukost,
sen stack vi ner på stan och då handlade jag just det här,
sen gick vi hem från stan och då var mormor hemma hos oss,
för morfar skulle operera siig :S
Hängde lite hemma, sen gick marina och jag till sandsbro,
där mötte vi syster , badade,
sen gick vi hem,
och nu sitter jag här i räppe med marina,
klockan är 01.42, och jag e helt dööd, medans marina sitter jämte med hennes laptop
och snackar med sina kompisar från hongkong :P hehe
Sooo Lame !!
sleep well, homies <3





linne - ginatricot , öronhängen - ginatricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0